Search This Blog

kelahiran ;)

Thursday 10 May 2012


ini adik saya.
adik saya perempuan satu-satunya.
bosan jugak kalau dia tiada di rumah.
tiada orang nak bertanya itu ini.
jarak umur 8 tahun,
mungkin yang membuatkan kami selalu bertekak.
tapi marah-marah aku pun,
siapa tak sayang adik kan.
cuma as kakak sulung,
hati nie agak ego sikit. 
macam tak biasa ;)


dulu ingat lagi masa mama pregnantkan dia.
aku kemain lagi nak sangat adik girl
1st doktor scan, it's a boy.
mula muram hati ini.
last-last masa lahir, girl!
Ingat lagi time tue baru balik dari sekolah
Tok Ayah bagitau,
Mama hadiahkan kak long adik girl ;)



Happy Birthday yang ke 13 tahun
Nur Dini Shakirin Binti Suhaimi.
wish kak long adalah benda yang hari-hari kak long dok bebelkan ;)


tengoklah lesung pipit dia tue,
kalah aku ;)


duit tengah tak ada nak belikan hadiah
agak sedih jugak terasa
bila kemas-kemas almari baju
banyak baju yang dah tak muat
yang paling sayang pun ada
sebagai hadiah sementara
diberi baju-baju tersebut dahulu ye sebagai hadiah.
Insyaallah ada duit nanti kak long belikan skirt yg dini nak ;)

0 comments:

Post a Comment