Search This Blog

Eh, lama dah kita!!

Thursday 14 June 2012





kenal hati masing-masing: 8 bulan.
lama tau nak curi hati akey ;)


kenangan?
macam-macam ada :0
ini hanya sebahagian,,,


14 haribulan
nak tahu kenapa?
akey suka 6
bard suka 8
so jadi lah= Akibat (akeybard) ;)












Dia sabar dengan perangai aku.
Dia cuba sedaya-upaya tunaikan apa yg aku nak ;)
Dia,,,tak terluah.

Pernah ada yg cakap,
Si pakwe just akan jd patung hiasan si makwe je.
Well, agaknya ape yg awk cakap tue,
imaginasi awk je kot ;)

Kami bahagia, dah lama dah pun.
And ini terbukti, saya bukan jenis yg pilih rupa.
Saya bangga dgn diri sendiri.







Bila dah berusia nie kan,
kita akan fikir utk cari yg baik.
and yang boleh jaga kita 
macam ayah kita sendiri jaga kita.
And that's why, saya jatuh cinta ;)






akhirnya dah setahun.
Baru setahun ;)


Perasaan?
Macam-macam,,,
Jauh lagi perjalanan, and akey hope sgt hati ini dikuatkan lagi ;)
Sayang awok!





0 comments:

Post a Comment